sábado, 4 de junio de 2011

DRESSED IN FLOWERS










Hola!!Siento mucho la falta de post esta semana!!estuve con exámenes y no tenía tiempo para nada!!
Espero estar más relajada esta semana!!:)
El vestido me encanta,es de pull&bear del verano pasado.Me lo pondría todos los días,porque es muy fresquito,y para el verano va genial!!!:)
 Me hubiese gustado ir sin medias,pero el tiempo no me lo permitió!!:)
Os gustan los vestidos de flores??

Un bsitooo:)

Hi!Sorry about the lack of post this week!!I was with exams and I had no time for anything!!
I hope I'm more relaxed this week!:)
The dress is from pull&bear last summer. I´ll wear it everyday and for summer time is great!!:))
I would have liked to go without tights, but time didn´t allow me!:)
Do you like flower dresses???

kissess:)


vestido/ dress: pull&bear (s/s 10)
foulard: Zara (s/s 10)
bolso/ bag: topshop (s/s 10)
bailarinas/ballerinas: vogue






10 comentarios:

  1. Que guapa vero!! Me encanta el vestido!1BESOOOO
    http://lookladymode.blogspot.com/

    ResponderEliminar
  2. wonderful outfit and photos <3 love your dress and scarf!!

    ResponderEliminar
  3. Monisima! me flipan los vestidos de flores!!!!

    Muas

    ResponderEliminar
  4. Qué mona y sencilla vas, me encanta!
    Un beso :)

    http://paulie-trends.blogspot.com/

    ResponderEliminar
  5. wow I adore your floral dress! you look so pretty and fresh!

    ResponderEliminar
  6. I love this style, nice and comfortable :)

    ResponderEliminar
  7. Monísimo el vestidito, aunque yo me quitaría ya los leotardos... hace frío por allí aún?? Por lo que dices veo que si. Un besote

    ResponderEliminar
  8. Este comentario ha sido eliminado por el autor.

    ResponderEliminar
  9. second try ;) so, your dress is so lovely and i love how you styled it! you look super-cute :)
    xoxo, saskia
    http://www.lovemins.com

    ResponderEliminar